myCompanion Alkalmazás

myCompanion - kezelési információk karnyújtásnyira

myCompanion hozzáférést biztosít a kezelési információkhoz, amikor csak akarja.

myCompanion hozzáférést biztosít a kezelési információkhoz, amikor csak akarja.
myCompanion 2.0 egy új szolgáltatás, amelyet Önnek, mint a NephroCare által kezelt betegnek fejlesztettek ki. Az alkalmazás használata ingyenes, önkéntes és személyre szabott.
myCompanion segítségével lehetősége nyílik megnézni a személyes terápiás adatait - közvetlenül a dialízis központ megbízható adatbázisából, az EuCliD programból. Megmutatja a kezelési adatokat, valamint a gyógyszeres kezelést és a havi laboratóriumi eredményeket, így nyomon követheti és aktívabb szerepet tölthet be a saját kezelésében. A telefonján elérhető, így könnyen megoszthatja családjával és barátaival.
Ingyenesen letöltheti myCompanion alkalmazást a Google Play-en vagy az Apple App Store-ban.

Milyen információkat kaphat myCompanion segítségével?

Gyógyszeres kezelés
Megtekintheti a jelenleg alkalmazott gyógyszereinek átfogó listáját az otthonából.

Laboreredmények
Hozzáférhet a legfrissebb vérképéhez, amint a labor elkészül a vizsgálatokkal. Betekintést nyer az eredmények értékeinek jelentésébe, hogyan alakultak idővel és hogyan kezelheti őket.

Kezelés
Áttekintést kap a dialízisről, beleértve a kezelés hosszát, a testsúlyváltozást és a kezelés előtti és utáni vérnyomást.

1. Szüksége lesz egy okostelefonra, amelyen a legújabb Android vagy iOS verzió fut és csatlakoznia kell egy hálózathoz, vagy Wifi-hez a letöltéshez.

2. Látogasson el az iTunes App Store (iOS) vagy a Google Play Store (Android) alkalmazás oldalára és a keresőbe írja be myCompanion kifejezést.

3. Keresse myCompanion nevet és az itt látható ikont. Kövesse a letöltési utasításokat, majd lépjen ki az áruházból. A kezdőképernyőn látnia kell az alkalmazás letöltését.

4. A fiók beállításához belépési token-re van szüksége, amelyet az EuCliD program hoz létre. A legközelebbi alkalommal a dialízis központban kérje ápolójától a tokent myCompanion alkalmazáshoz. A token nélkül nem tud bejelentkezni az alkalmazásba.

5. Miután megkapta a tokent, nyissa meg az alkalmazást. Végezze el a regisztrációt az EuCliD token és a születési dátumának megadásával. Ez lekérdezi az Ön fiókjának adatait a NephroCare nyilvántartásokból. Egy jelszó beállítására is szükség lesz.
 

 

6. Készen áll myCompanion felfedezésére! Győződjön meg arról, hogy csatlakozik az internethez, hogy a kezelésével kapcsolatban a legfrissebb információkat kapja. Ha bármilyen kérdése van az alkalmazás használatával kapcsolatban, nézze meg az alábbi Gyakran Ismételt Kérdéseket, vagy kérdezze meg a NephroCare dialízis központ ápolóját.

GYIK

Nem tudom, hogyan kell alkalmazást telepíteni, ki tud segíteni?

Kövesse a fenti lépéseket, vagy kérjen segítséget egy családtagjától vagy barátjától, de a dialízis központban dolgozó ápoló is tud Önnek segíteni.

Nem látok az alkalmazásban részleteket, elakadtam a regisztrációs képernyőn, mit tegyek?

Lehet, hogy nem kapta meg a tokenjét a dialízis központban, kérje meg ápolóját a következő kezeléskor, hogy segítsen.

A token nem működik és hibaüzenetet kapok, mit tehetek?

A tokenek csak 24 órán keresztül érvényesek. Miután lejárt az időkeret, új tokent kell kérnie a dialízis központban. Minden token csak egy eszközön használható. Ha az alkalmazást több eszközön szeretné használni, akkor több tokent kell kérnie.

Ha cserélnem kell a telefonomat, el fogom veszíteni az adataimat?

Az alkalmazásban szereplő adatok az EuCliD programból származnak, a dialízis központban használt adatbázisból. Szüksége lesz egy új tokenre az új telefonjához, de minden információ elérhető lesz.

Nem tudok már hozzáférni az alkalmazásomhoz, mit tegyek?

Ha részt vett a kísérleti szakaszban, akkor frissítenie kell az alkalmazást és egy új tokent kell használnia, hogy hozzáférjen a legfrissebb verzióhoz.

Telepítheti az alkalmazást és megtekintheti az adataimat egy családtagom vagy barátom?

Igen, telepíthetik az alkalmazást, de külön tokent kell kérnie minden új eszközhöz és az alkalmazás telepítésekor alá kell írnia a beleegyező nyilatkozatot.

Nem akarom többé használni az alkalmazást, hogyan távolíthatom el?

Az alkalmazást ugyanúgy távolíthatja el a készülékéről, mint bármely más alkalmazást. Ha Android felhasználó, akkor az „Alkalmazások kezelése” opcióra kell kattintania a menüben és ki kell választania az alkalmazás törlését. Ha iPhone-ja van, akkor tartsa addig lenyomva az ikont, amíg az mozogni nem kezd, majd érintse meg az X jelet.

Nem akarom többé használni az alkalmazást, az adataimat tárolni fogják?

Ugyanazokat az adatokat látja, amelyeket a dialízis központ munkatársai látnak az EuCliD programban. Mivel az Ön kezeléséhez szükséges döntéseket kell hozniuk, az adatok nem kerülnek törlésre.

Ha kérdése van, keresse fel a NephroCare dialízis központ ápolóját, vagy küldhet nekünk e-mailt a mycompanion(at)fmc-ag.com címre (akár 48 órába is telhet a válaszadás).