myCompanion hozzáférést biztosít a kezelési információkhoz, amikor csak akarja.
myCompanion 2.0 egy új szolgáltatás, amelyet Önnek, mint a NephroCare által kezelt betegnek fejlesztettek ki. Az alkalmazás használata ingyenes, önkéntes és személyre szabott.
myCompanion segítségével lehetősége nyílik megnézni a személyes terápiás adatait - közvetlenül a dialízis központ megbízható adatbázisából, az EuCliD programból. Megmutatja a kezelési adatokat, valamint a gyógyszeres kezelést és a havi laboratóriumi eredményeket, így nyomon követheti és aktívabb szerepet tölthet be a saját kezelésében. A telefonján elérhető, így könnyen megoszthatja családjával és barátaival.
Ingyenesen letöltheti myCompanion alkalmazást a Google Play-en vagy az Apple App Store-ban.
myCompanion Alkalmazás

myCompanion hozzáférést biztosít a kezelési információkhoz, amikor csak akarja.
Gyógyszeres kezelés
Megtekintheti a jelenleg alkalmazott gyógyszereinek átfogó listáját az otthonából.


6. Készen áll myCompanion felfedezésére! Győződjön meg arról, hogy csatlakozik az internethez, hogy a kezelésével kapcsolatban a legfrissebb információkat kapja. Ha bármilyen kérdése van az alkalmazás használatával kapcsolatban, nézze meg az alábbi Gyakran Ismételt Kérdéseket, vagy kérdezze meg a NephroCare dialízis központ ápolóját.
GYIK
Nem tudom, hogyan kell alkalmazást telepíteni, ki tud segíteni?
Kövesse a fenti lépéseket, vagy kérjen segítséget egy családtagjától vagy barátjától, de a dialízis központban dolgozó ápoló is tud Önnek segíteni.
Nem látok az alkalmazásban részleteket, elakadtam a regisztrációs képernyőn, mit tegyek?
Lehet, hogy nem kapta meg a tokenjét a dialízis központban, kérje meg ápolóját a következő kezeléskor, hogy segítsen.
A token nem működik és hibaüzenetet kapok, mit tehetek?
A tokenek csak 24 órán keresztül érvényesek. Miután lejárt az időkeret, új tokent kell kérnie a dialízis központban. Minden token csak egy eszközön használható. Ha az alkalmazást több eszközön szeretné használni, akkor több tokent kell kérnie.
Ha cserélnem kell a telefonomat, el fogom veszíteni az adataimat?
Az alkalmazásban szereplő adatok az EuCliD programból származnak, a dialízis központban használt adatbázisból. Szüksége lesz egy új tokenre az új telefonjához, de minden információ elérhető lesz.
Nem tudok már hozzáférni az alkalmazásomhoz, mit tegyek?
Ha részt vett a kísérleti szakaszban, akkor frissítenie kell az alkalmazást és egy új tokent kell használnia, hogy hozzáférjen a legfrissebb verzióhoz.
Telepítheti az alkalmazást és megtekintheti az adataimat egy családtagom vagy barátom?
Igen, telepíthetik az alkalmazást, de külön tokent kell kérnie minden új eszközhöz és az alkalmazás telepítésekor alá kell írnia a beleegyező nyilatkozatot.
Nem akarom többé használni az alkalmazást, hogyan távolíthatom el?
Az alkalmazást ugyanúgy távolíthatja el a készülékéről, mint bármely más alkalmazást. Ha Android felhasználó, akkor az „Alkalmazások kezelése” opcióra kell kattintania a menüben és ki kell választania az alkalmazás törlését. Ha iPhone-ja van, akkor tartsa addig lenyomva az ikont, amíg az mozogni nem kezd, majd érintse meg az X jelet.